İngiltere Başbakanı Keir Starmer, görevinden istifa ettiğini açıkladı
İngiltere Başbakanı Keir Starmer, görevinden istifa ettiğini açıkladı

İngiltere Başbakanı Keir Starmer, yerel seçim yenilgisi sonrası başlayan siyasi krizin ardından Downing Street 10 Numara'daki görevini bıraktığını duyurdu.
Başbakanlık Konutu önünde açıklama yapan Starmer, çalışma arkadaşlarına teşekkür ederek başbakanlık görevinden ve İşçi Partisi liderliğinden istifa ettiğini açıkladı.
"VAKTİM DOLDU"
İngiltere Başbakanı olarak görev süresinin sona erdiğini kabul eden Starmer, "Vaktim doldu" ifadesini kullandı.
Starmer açıklamasında, şöyle konuştu:
“Şu anda bize sorulan sorunun, İşçi Partisi’ni iktidara taşıyacak ve milyonlarca insanın yaşamını daha iyi hale getirmeye yönelik hayati çalışmaları başlatacak en uygun kişinin kim olduğu olmadığını biliyorum. Bu soruların yanıtları çoktan verildi. Partimin şu anda sorduğu soru, bir sonraki genel seçime bizi götürmek için en uygun kişinin ben olup olmadığım sorusudur. Aldığım her karar, sevdiğim ülkeyi ön planda tutmak içindi. Bu nedenle İşçi Partisi liderliğinden istifa ediyorum. Bu sabah, Kral 3. Charles ile görüşerek kararımı kendisine bildirdim."
- Yeniden eskiye
- Eskiden yeniye
- Öne Çıkanlar





