• İstanbul 34 2 °C
  • Ankara 6 -4 °C
  • İzmir 35 6 °C
    • 05 Aralık 2016

    TRT, halkı çileden çıkarttı

    “Erhan Çelik vatana ihanet ediyor”
    Nurettin Veren, TRT'de kendisine sansür uygulayan Erhan Çelik'e ateş püskürdü...

    Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

    Fatih Yılmaz ergün 22.10.2016 23:11
    Ben reisin sözlerinden birşey anlamadım bu aileye neden ilgi gösteriyor halk istemiyor hani halka karşı herşeyi yapacaktınız ne güzel haber spikerleri var ne gerek var yabancı spiker alıyorsunuz reis lütfen seni sevenlere kulak ver
    Hamdi Özdemir 21.10.2016 23:13
    Neden ve nasıl bu adamı bu kurumun içinde tutarlar anlamak mümkün değil ya kamu oyuna anlaşılır bir şekilde açıklama yapın millet ikna olsun yada gö derin bu adamı yoksa halk olarak derin bir inanç kaybına uğruyoruz
    Emre Yıldız 06.10.2016 01:19
    Erhan Çelik'i istemiyoruz,bunu artık TRT de,Erhsn Çelikte kafasına sokmalı.Biz halkız TRT de halkın vergileriyle kurulmuş,yani halkın malıdır olan bir kurum.o halde bizim dediğimiz olmalı.Yani eğer gerçekten halkın seçimlerine,istekletine değer veriliyorsa.
    Haciarap 05.10.2016 18:57
    Erhan celikk I istemiyoruzy
    geldeyazma 05.10.2016 17:32
    Demekki 15 Temmuz gecesi masum ve fedakâr halk, Erhan ÇELİK saltanatı sürsün diye canını ortaya koyarak TRT' yi darbecilerden geri almış. Halkın fadakârlığını, kahramanlığını göklere çıkararak sözle övmek, ama halkın yaptığı ve istediği ile örtüşmeyen işler yapmak. Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu?
    Elbistanlı05.10.2016 17:30
    zafer kiraz bu adamdan daha iyi haber sunuyor.
    Ayhan menteşe 05.10.2016 13:32
    Bu gereksiz adam gitmelidir.
    easin jkıu 05.10.2016 06:31
    Haber spikeri degistiginden beri artik Trt1 haberlerini izlemiyorum samimiyetsiz geliyor. BU MİLLETİN HAKKI SİZLERRE ZEHİR ZIKKIM OLSUN İNŞALLAH
    Selçuk güzel 05.10.2016 04:19
    Bu adamı hala kimse ciddiye almıyor erhan celik hala görevde vatandaş feto mağazalarındanalışveriş yaptıkça bu feto nasıl bitecek
    Mustafa Koçdemir 05.10.2016 03:40
    Şerefsizin çocuğu Bir de utanmadan sakal bırakıyor Demek ki TRT tamamen fetocu yazıklar olsun
    Kübra kulaksız05.10.2016 00:55
    Erhan Çelik i istemiyoruz
    İsmail 04.10.2016 23:25
    Bu adamın trt de görmek istemiyoruz yakışmıyor
    Cafer YILMAZ 04.10.2016 23:13
    Bu adami kimse sevmiyor neden hala görevde
    Şenol TÜRKMEN 04.10.2016 22:33
    Şerefsiz bir darbecinin sonunu getiren kahraman Ömer Halis DEMIR'e dava açılalmadına müsade ediliyorsa, Halkın kanalı diye tabir edilen TRT'de erhan çelik haber sunuyorsa kusura bakmayın memleketten hiçbir beklentim kalmadı yazıklar olsun.
    FATMA YAMAK 04.10.2016 20:26
    Haber spikeri degistiginden beri artik Trt1 haberlerini izlemiyorum samimiyetsiz geliyor.
    A.KOÇER 04.10.2016 20:02
    BU MİLLETİN HAKKI SİZLERRE ZEHİR ZIKKIM OLSUN İNŞALLAH
    Ersin güngör 04.10.2016 15:32
    TRT nin haberlerini Zafer KİRAZdan sonra artık seyretmiyorum. Zafer Kiraz'ın snuculuğunda bir çekim kuvveti vardı. Her akşambekliyorduk ailecek. Ama haberde TRT yi unuttuk artık. Bu devlet bürokrasisindenne zaman kurtulacaz artık. Yalnız Millete rağmen birşey yapmakartıkbitti.
    Mustafa verim04.10.2016 13:44
    Bu adamı neden hala o ekranda görüyoruz trt halkın kanalı değilmi ??? Eee bizde halkız. .ne işi var benim kanalimda o hainin