• İstanbul 34 7 °C
  • Ankara 6 -3 °C
  • İzmir 35 4 °C
    • 11 Aralık 2016

    Bu rezaleti daha fazla uzatmasınlar

    Ali İhsan Karahasanoğlu, TRT'nin Erhan Çelik kararını köşesinde değerlendirdi

    Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

    nuriye celik 05.08.2016 00:17
    Erhan celik devam ettikce trt haber izlemiyorum
    nuriye celik 05.08.2016 00:17
    Erhan celik devam ettikce trt haber izlemiyorum
    Metin Günaydın04.08.2016 14:03
    Ya anlaşılir gibi değil biz bu adamları izlemiyelim diye televizyonlarını kapattık evimize sormadık. TRT aldı getirdi bu ne iştir....???TRT yidemi kapatalım istenilen BULUNUR.???
    biran duman 04.08.2016 00:14
    trt yakışıyormu bu terbiyesiz adamların ne işi vargenel müdür bu olmadı bunun cezasını çekeceksin
    Banu 03.08.2016 22:51
    Hadi neyi bekliyorsunuz. Gönderin artık !
    Raşit peker 03.08.2016 17:07
    TRT halkın kanalı halkı dinlemeli ve bu hainin işine son vermeli
    muhammed ikbal 03.08.2016 15:44
    LÜTFEN erhan çelik TRT EKRANLARINIZ KİRLETMESİN!!!!!!!
    ALİ SAİT SARIÇİÇEK 03.08.2016 13:41
    YETER TRT BİZİMLE EĞLENMESİN. BU ADAM GİTSİN SEVDİĞİ KİTLELERE HABER YAPACAK KANAL BULSUN. BİLİYORUZ BİZ ONU SEVMİYORUZ AMA O BİZİ HİÇ SEVMİYOR.
    mehmet ışık 03.08.2016 13:23
    O kadar yazdık sosyal medyada sesimize cevap veren olmadı. Artık trt anahaberi seyretmiyorum lanet olsun
    Şaban ÇOBAN 03.08.2016 13:11
    Ben ERHAN ÇELİK efendiyi şahsen TRT 1 de haber spikeri veya sinucu olarak görmek istemiyorum.Eşler Hanımefen diyi de Ha ille de diretirler se TRT 1 E elveda der başka kanal bakarım. SİZ BİLİRSİNİZ BİZE TAW OLAN ÇOOOK!!!!!!
    ömer karaca 03.08.2016 12:40
    devlete alenen düşmanlık yapan bu insanlarda hiç ar yokmuş .bir sonrakikalkışmada direk darbe girişimi bilgisini işgal edilmeden saatler önce verir artık .
    Halukfazıl göktaş03.08.2016 11:20
    Yazıklar olsun TRT ye izleyicisinin tepkilerine ramen erhan çelik denen kişiyi hala orda tutuyorsa silerim gitsin hiç kimse vaz geçilmez değil birde elektiriğimden kesilen TRT payınıda haram zıkkım olsun
    Metin öz 03.08.2016 10:34
    Devlete ve millete olan sadakatini gösteremeyen bu zat ı TRT de görmek istemiyorum
    Necdet İsenlik 03.08.2016 10:31
    şaşırdık.. temizlemeye çalışırken hep yenileri geliyor..
    Mahmut Özdemir 03.08.2016 10:22
    Gülben ergen ile eşi Derhal TRT binasini terk etmeleri lazim .DERHAL.
    Fatma Kargın03.08.2016 10:11
    Ben bu adamın TRT de çalışmasını istemiyorum madem TRT bizim vergilerimizden pay alıyor öyleyse bizim istegimizi dikkate alması lazım Erhan ÇELİK gitsin başka kanalda çalışsın helal etmiyor bu adama vergimi
    İlhan03.08.2016 10:05
    Ayıp vallahi ayıp. Bu kadar millet rezalet diye haykırıyor olmaz diye daha hala neye inat yapılıyor .. bu millet trt yi kökten degistirmek için meydanlarda iken basmasimi lazim
    Aydın Çiloğlu 03.08.2016 09:32
    Sayın trt yönetimi; 15 temmuz darbe gunü şerefsiz cuntacilardan biz halk olarak kurtardik . Söz milletin hakimiyet milletin ozaman bu erkan çelik denilen şahsi istemiyoruz. Bu sozlerimiz dikkate alınmazsa tekrar halk olarak gelip erkan çelik i biz ordan aliriz. Sözlerimizin dikkate alınmasını gereğinin yapılmasını arz ederim.
    ebuzer6699 03.08.2016 07:08
    Hayinlerle isim olmaz trt seyretmi yoruz bu adam oldukca