BIST13.938,48%1.42
USD46.2686%0,15
EURO53,5436 %-0.02
ALTIN6.277,08 %0.31
Gündem

Krom madeninde mahsur kalan 2 işçi, 25 saat sonra kurtarıldı

Denizli'nin Acıpayam ilçesinde, krom madeninde dün meydana gelen göçükte mahsur kalan 2 işçi, ekiplerin 25 saatlik çabası sonucunda, bugün saat 16.00 itibarıyla kurtarıldı.

Abone OlGoogle News
13 Eylül 2025 17:07

Karaismailler Mahallesi yakınlarındaki krom madeninde dün saat 15.00 sıralarında göçük oldu. Madende bulunan işçilerden Hüseyin Turan ve Ömer Duran, göçükte mahsur kaldı. Diğer işçilerin ihbarıyla bölgeye arama kurtarma ekipleri sevk edildi.

İşçilerin hayati tehlikesinin olmadığı ancak belden aşağısının toprak altında kaldığı öğrenildi. 2 işçiyle hem göz hem de sesli temas sağlanırken, kurtarılmaları için AFAD, UMKE, jandarma, sağlık ve itfaiye ekipleri çalışıyor. Bölgedeki diğer madenciler de çalışmalara destek veriyor.

SAĞLIK DURUMLARI İYİ

Denizli'nin Acıpayam ilçesinde, krom madeninde dün meydana gelen göçükte mahsur kalan 2 işçi, ekiplerin 25 saatlik çabası sonucunda, bugün saat 16.00 itibarıyla kurtarıldı. İşçilerin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

 

Yazma kurallarını okudum ve kabul ediyorum.600 karakter kaldı
×

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir.
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde akittv.com.tr’nin görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır.
Yazılanlardan akittv.com.tr sorumlu tutulamaz.

0 Yorumlar
  • Yeniden eskiye
  • Eskiden yeniye
  • Öne Çıkanlar