• İstanbul 34 8 °C
  • Ankara 6 3 °C
  • İzmir 35 9 °C
    • 19 Ocak 2018
    

    Halk seni TRT'de istemiyor!

    Yazılı açıklama yapan Erhan Çelik, halkı "küçük gruplar" diyerek aşağıladı

    Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

    D5a 06.01.2018 16:41
    Şikayetler meyveleri vereliyarından itibaren çeyrek yıl oluyor.26 Kasım 2016'ya kadarseyrettim ama sonra TRT1'e yakışmadığını aynı gün (26.11.2016) anlamıştım. Erhan Çelik gidene kadar( 26 Kasım 2016-6 Ekim 2017'ye kadar ) TRT 1 ana haber seyretmedim. Ama 20 Eylül 2017 ve 27 Eylül 2017 tarihlerinde mecbur izlemiştim çünkühaber ve doğrusune program sonrası bir bilimkurgu filmi vardı.
    Fatma kabadayı 18.12.2017 21:42
    Erhan abi ben sizi başka biri anladımyüÜnüzü görünce tanıdım sizide çok seviyorum yazdıgım mesajı lütfen üzerinize alınmayın sizden özürdilerim abicim.
    Fatma kabadayı 18.12.2017 21:09
    Erhan çelik bencesen isminide soyisminide türkçeden çıkartırsan sence daha avrupai olursunçok yakışır zaten türkminletini aşalıyorsunuz dilinizide hatta dininizide deyiştirinde bari daha organik avrupai olusunuz hı hı dorısu da bu neugraşıyorsunuz yaa.
    D5a 21.10.2017 17:02
    Zafer Kiraz TRT1 Ana haber'e geri döndü. Bilginize.
    Sevgi uzun 02.11.2016 18:41
    Çelik geldiğinden beri izlemiyorum....nedenmiş geçmişine bakmanız yeterli....
    mustafa ziyan 25.10.2016 11:55
    zafer kiraz gibi deneyimli beyefendigiyinmesini bilenedepli şahsiyetli bir sunucunun yerine erhanı istemiyorum yoksa trt 1 bundan böyle izlemeyeceğim.saygılar
    ali22.10.2016 10:52
    erhan çelik geldiğinden beri TRT1 izlemiyorum.Kanal listemde yok artık .zafer kirazıbekliyoruz..Yetkililer duymuyormu buradaki serzenişleri.Lütfen artık ...
    GÜLTEN YELKAYA 21.10.2016 00:56
    En iyi haberci Türkiye'nin haber spikeri Zafer Kiraz ve Selver Gözüaçık'ı ekranlarda istiyoruz
    zeynep gule 12.10.2016 12:22
    Zafer kirazi istiyoruz
    Ömer zeren 07.10.2016 01:53
    Erhan çelik. Seni trt de görmek istemiyorum, önceki yazdığın o twetleri unutmadık
    atk 07.10.2016 01:41
    BU HARİÇ KİM OLRSA
    Yalçın yılmaz07.10.2016 00:24
    Zafer abimimizden sonra trt haber izlemiyorum zafer abi gelsin haber nasıl sunulur ögrensin asık surat
    Habib Önal06.10.2016 23:38
    Zafer kiraz bana çoçuklumu hatırlatıyoronun için
    ertuğrul Türkoğlu 06.10.2016 22:41
    BEKİR DEVELİYİ İSTİYORUZ.
    Baki demir 06.10.2016 20:30
    Zafer kirazı istiyoruz magazincileri istemiyoruz trt
    Nihat 06.10.2016 20:09
    Hainlerin TRT ve ülkemizde istemiyoruz.
    Busra gedik 03.10.2016 19:44
    ZAFER KİRAZN GERİ GELMESİNİ İSTYRZ YOKSA TRT HABERİ ARTK SEYRETMEYECEGZ
    Cevheri BUDAK 03.10.2016 19:38
    Zafer Kiraz Beyefendi Geri Gelsin...Haber Sunumu 10 Numara 5 Yıldız....
    İbrahim ÇİME30.09.2016 19:31
    Zafer kiraz geri gelsin.
    Fatma 28.09.2016 19:40
    Zafer Kirazı istiyoruz . Daha kaliteli bir haber sunumu için.